Кошик
659 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (93) 308-98-35
Ул. Драгоманова, Київ, Україна
LamaMama — все що потрібно вашим малюкам!
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаВідправка УП тільки для посилок довжиною до 50 см і вагою до 30 кг. Дні відправки - вівторок, четвер (вечір). Відправлення Укрпоштою здійснюється по 100% оплаті замовлення на карту Приват або Монобанк. Всі посилки страхуються на повну вартість за замовчуванням. Оплата за доставку оплачується покупцем при отриманні (в разі платної доставки). Важливо! Терміни доставки Укрпоштою орієнтовно від 3-х до 8-ти робочих днів, враховуйте, будь ласка, це при замовленні.
  • СамовивізСамовивіз доступний в м. Київ з вул. Драгоманова (Харківський масив), за попередньою домовленістю.
  • Нова ПоштаДоставка здійснюється за рахунок покупця. У разі оплати при отриманні (післяплата), до вартості доставки додається комісія за переказ грошей (при відправці на відділення в розмірі 20 грн. + 2% від суми післяплати). При післяплаті необхідно внести завдаток в розмірі 100 грн. (ця сума буде вирахувана із суми післяплати). Всі посилки страхуються на повну вартість за замовчуванням. Графік відправок дивіться нижче. З термінами доставки можна ознайомитися на сайті Нової пошти https://novaposhta.ua/ru/onlineorder/estimatedate

Способи оплати

  • Оплата на рахунокСплатити ваше замовлення можна за реквізитами: ФОП Житкевич О. І. ЄДРПОУ 3139808545 ПриватБанк UA943052990000026006010109200 Призначення платежу: "оплата товару, номер заказа". Важливо! При оплаті за реквізитами уважно перевіряйте правильність введення всіх даних. У разі помилки навіть у 1 цифрі чи букві, оплата може бути не проведена банком. Терміни проведення платежів за реквізитами IBAN – від 30 хвилин до 3-х робочих днів. Повідомити про оплату: https://mssg.me/lamamama Бронь на оплату зберігається протягом 1 доби з моменту оформлення замовлення.
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPayОплата картою будь-якого банку України на сайті без комісії. При оплаті цим способом, Ви отримуєте Фіскальний чек - підтвердження покупки.
  • Готівкою (тільки при самовивозі з нашого складу (вул. Драгоманова, Київ))Оплата готівкою можлива тільки при самовивозі з вул. Драгоманова в Києві. Цей варіант оплати не доступний при відправці ТК.
  • Завдаток 100 грн. + післяплата (Нова пошта)Відправка з оплатою при отриманні здійснюється тільки після підтвердження замовлення по телефону, а також внесення задатку у розмірі 100 грн. (завдаток - страховка, яка компенсує вартість транспортування посилки у разі відмови або її неотримання). Суму післяплати буде зменшено на суму завдатку. Зворотня доставка оплачується покупцем у розмірі 20 грн. + 2% від суми післяплати (при відправці на відділення Нової пошти). Після виставлення реквізитів на внесення завдатку бронь на замовлення зберігається протягом 1 доби. При оплаті цим способом Ви отримуєте Фіскальний чек - підтвердження покупки.
  • Оплата на карту MonobankРеквізити будуть відправлені після підтвердження замовлення повідомленням на Viber, SMS або електронну пошту.
  • За реквізитами IBAN (оплата на розрахунковий рахунок ФОП)Реквізити будуть надіслані на електронну пошту або один із месенджерів після підтвердження замовлення. Сплатити на рахунок IBAN не складно: у банкінгу вибрати "Платежі" – "Оплата за реквізитами IBAN" – вписати номер рахунку у відповідне поле.

Гарантія:

Одяг. У разі виявлення виробничого браку, який не виявлено під час відправлення (дірки, перепустка шва, плями тощо), можливий обмін, повернення або компенсація на ремонт виробу. У разі виникнення таких ситуацій необхідно якнайшвидше повідомити про проблему виключно за телефоном, а також відправити фото речі у Вайбер (093 308 98 35).
Якщо у разі виникнення нюансів із замовленням, ви залишаєте відгук (і компанії або товарі), ви підтверджуєте те, що не маєте будь-яких претензій до компанії, а також не претендуєте на обмін, повернення або компенсацію.

Важно. Відтінок товарів може відрізнятися в житті та залежить від монітора, освітлення. Це не є браком.

Приємних покупок!

Відправлення здійснюється транспортними компаніями Нова пошта та Укрпошта з понеділка по суботу. Термін доставки по Україні від 1* робочого дня для Нової пошти, Укрпошта - 3-8* робочих днів.
Для відправки день-у-день передоплата або оплата повинні надійти до 14:00.

Відправка у святкові та вихідні дні не здійснюється.

Важливо! Шановні клієнти, якщо після підтвердження замовлення нашим менеджером у Вас виникають обставини, за якими замовлення потрібно відкоригувати, зв'яжіться з нами якомога швидше, тому що після відправки змінити/скасувати замовлення вже неможливо.

При відмові від посилки / не приходу за нею / обміні / поверненні, всі транспортні витрати оплачуються Покупцем.

Всі замовлення, які відправляються Новою поштою і включають в себе крихкі товари, ми безкоштовно упаковуємо в картонні коробки для дбайливого транспортування, щоб товари зберігали свій зовнішній вигляд навіть подолавши сотні кілометрів на шляху до вас.

Крихкі речі рекомендуємо відправляти лише Новою поштою.

* У разі виникнення форсмажорних обставин, компанія не несе відповідальності за затримку відправки та доставки.

 

Умови повернення/обміну


Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.

Терміни повернення/обміну. Обмін/повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотна доставка товарів здійснюється з допомогою покупця.

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо:

- куплений товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

- збережено всі ярлики та заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Повернення/обмін товарів належної якості здійснюється за рахунок Покупця. У разі повернення, кошти покупцю повертаються (при дотриманні умов, прописаних вище) протягом 3-х робочих днів з моменту отримання нами товару у розмірі передоплати (за вирахуванням вартості доставки у 2 сторони, якщо доставка не була оплачена раніше).

У разі, якщо замовлення було надіслано з безкоштовною доставкою (замовлення по 100% передоплаті), при поверненні товару, Покупцеві повертається сума передоплати за вирахуванням вартості сплаченої Компанією доставки.

ПЕРЕЛІК
товарів належної якості, що не підлягають обміну
(повернення)

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби,
Предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

  • парфумерно-косметичні вироби
  • пухово-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • гребінці, щітки масажні
  • рукавички
  • білизна натільна (піжами (в т.ч. чоловічки), спідня білизна, халати)
  • постільна білизна, в тому числі покривала, пледи, подушки, ковдри
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари для немовлят (пелюшки, рушники, крижми, соски, пустушки, пляшечки для годування, поїльники і т.д.)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилки тощо)

Детальніше: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner